Kontakt

gravirexpres.sk

Ladislav Bindics
Pažitná 484/20
93005 Gabčíkovo

IČO: 48153851
DIČ: 1074215252

Slovenská obchodná inšpekcia / SOI /

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Trhová 2, 917 01 Trnava 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 033/5512 689, 033/5512 690
fax č.: 033/5512 656
e-mail: tt@soi.sk

Reklamačné podmienky

V prvom rade by sme radi zdôraznili, že nám záleží na Vašej spokojnosti a naším hlavným cieľom je dodávať tovar, ktorý je kvalitný a čo najlepšie zodpovedá pomeru ceny a kvality. Napriek tomu sa môže stať, že nami dodaný tovar budete musieť reklamovať – v tom prípade prosím nasledujte nižšie uvedené inštrukcie, aby mohla byť Vaša reklamácia uznaná a vybavená v čo najkratšom termíne.

Zákazník je povinný pred prevzatím tovaru od dopravcu skontrolovať, či zásielka nie je zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky je zákazník povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je dopravou poškodený. O takomto poškodení je kupujúci povinný bez zbytočného predlžovania informovať dopravcu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknutého jeho dopravou nesie zodpovednosť prepravca.

Záručná doba na poskytovaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. V prípade reklamácie tovaru, prosím, postupujte nasledujúcim spôsobom:

Zákazník je oprávnený uplatniť nárok zo záruky predávajúcemu písomne na adresu alebo na e-mail info@gravirexpres.sk (do predmetu správy uveďte REKLAMÁCIA / e-shop) a to bez zbytočného odkladu.

Popis reklamácie musí obsahovať tieto náležitosti:

  • označenie reklamovaného tovaru
  • dôvod reklamácie
  • termín nákupu

Zákazník je povinný spolu s chybným výrobkom predložiť dodací list, faktúru a doklad o zaplatení. Kupujúci je povinný ďalej pri reklamácii predložiť chybnú vec, vrátane jeho príslušenstva.

Záruka sa vzťahuje len na výrobné chyby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené bežným opotrebovaním, nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. V prípade zistenia výrobnej chyby bude tovar vymenený kus za kus, či vrátená peňažná čiastka. Do vrátenej čiastky sa nezapočítava cena poštovného a balného.

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, nejneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru našou firmou.

Reklamáciu vybavuje:
Ladislav Bindics, Vajnorská 3077, 831 04 Bratislava

Adresa reklamácie:
Vajnorská 3077, 831 04 Bratislava

Vrátenie tovaru

Pokiaľ so zakúpeným tovarom z nášho obchodu nie ste spokojní, môžete ho vrátiť do 14 pracovných dní od jeho doručenia nie však ako zásielku na dobierku. Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru (na adresu prevádzkovateľa) prijatý.

Zásielky vrátené ako dobierka nepreberáme. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, kompletný, v pôvodnom obale bez akejkoľvek známky použitia aj s dokladom o kúpe. Po vrátení tovaru bude zákazníkovi vrátená cena tovaru poštovnou poukážkou alebo na bankový účet zákazníka, najneskôr do 7 pracovných dní od dňa vrátenia tovaru. O úmysle vrátiť tovar zakúpený v našom obchode nás, prosím, informujte e-mailom info@gravirexpres.sk.

Na stiahnutie

ZÁKON 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)